Everything about شرکت وب مهر

Wiki Article

It is possible to rename any web site by click the icon that appears, delete a page by clicking the × icon, or rearrange the get of pages by click on and dragging them.

دكتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از سایت آینده در گفتگویی مشروح به پرسشهای خبرنگاران آینده در موضوعات مختلف پاسخ داد.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

اگر هاشمی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و امامت جمعه تهران عزل شود، به نظر شما از ریاست مجلس خبرگان نیز استعفا می دهد؟

با تشکر، ایمیل حاوی لینک دانلود کتاب برای‌تان ارسال شد.

به دنبال طرح مجرمانه اكاذیب و اتهامات بی شمار در رسانه ملی نسبت به اینجانب، رسما درخواست و سیما مسكوت ماند و ترتیب اثری داده نشد و حتی متعاقباً در كمال تعجب، خودكامانه این تخلفات مكرر گردید. وظیفه خویش می‌دانم كه از جهت فردی، برای دفاع از خویش و خانواده و از جهت اجتماعی برای كم‌كردن نگرانی‌های مردم صبور، مؤمن و انقلابی ایران اقدام و اعلام نمایم كه آماده پاسخگویی به همه موارد اتهامی در صداوسیما، حتی با حضور مسئولان افترا زننده می‌باشم.

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

با توجه به اعترافات آقای حمزه کرمی در دادگاه متهمان به کودتای مخملی، احتمال دستگیری مهدی هاشمی – فرزند هاشمی رفسنجانی – جدی به نظر می رسد.

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

 اگر درایت و تدبیرخردمندانه شما نبود هر كاری میخواستند میكردند... من آن لیست را دیدم ... تلویزیون حق ندارد حتی در مدیریت جدید هم حق ندارد تصویر من را پخش كند ... همه ضررها بخاطر این است كه عصر خودمان را فراموش كردیم .

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

من شخصاً دعا می کنم چنین اتفاقی رخ ندهد. من واقعاً به دلیل دغدغه ای که برای آینده مملکت و نظام جمهوری اسلامی دارم، امیدوارم که این گونه نشود. اما اگر چنین شود، نظام جمهوری اسلامی در حقیقت نیرو و ابزاری را از دست داده است که این ابزار در شرایط بحران خیلی می توانست به سود و به نفع نظام کارکرد داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page